tirsdag den 12. august 2014

Artikel udgivet på magasin

Godaften kære læsere,

Der burde ingen undskyldninger være for ikke at blogge - så jeg undlader at komme med nogle!

Et lille lækkert indlæg med en glædelig nyhed kommer her - og jeg lover at holde gang i bloggen oftere fremover!


Den 17. juli 2014 blev min første artikel udgivet på et tattoo-magasin. Det føles så godt, at have afleveret et færdigt stykke arbejde, uanset hvor meget jeg kommer til at grine af den i fremtiden. Man skal jo starte et sted, og bliver heldigvis kun bedre gang for gang :)

Nedenstående er et link direkte til artiklen og jeg ligger den også under fanen artikler, hvor alle mine fremtidige også bliver uploaded.

http://inkedupmagazine.dk/dating-for-tatoverede/

Kan I have en fantastisk aften! Vær gode ved andre :)




- All right, let’s get another bottle of celebrate! -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar