torsdag den 28. august 2014

Last goodmorning

Godtorsdag kære læsere,

I dag skal det handle om mit job og min nye start på mandag.

Som I ved, arbejder jeg hos Ret&Råd i Glostrup som receptionist/Piccoline, men det er desværre allerede tid til at sige farvel. Jeg har sidste dag i dag, da jeg på mandag starter som elev på Hvidovre Kommune.





Det går virkelig op for mig nu, hvor hurtigt tiden går. Jeg har allerede været ansat her i 6 måneder, men det føles slet ikke sådan. Jeg har lært en masse her, som jeg glædeligt kan tage med videre, både personligt og fagligt - så det er jo rigtig dejligt!



Overskud fra morgenstunden! ;)




Det er trist at skulle sige farvel til så mange søde kolleger, men der er nu også positive ting ved dagen i dag! Vi skal allesammen spise frokost sammen, som jeg står for - og bagefter skal vi selvfølgelig have 3 forskellige kager! :) det er herligt.

Jeg glæder mig, som et barn glæder sig til juleaften, til at fortsætte med uddannelse og føle, at man flytter sig, i stedet for "bare" at have et fuldtidsjob.


Kan I have en overdrevet lækker dag! :)



One small positive thought in the morning
change your whole day


Ingen kommentarer:

Send en kommentar