onsdag den 20. august 2014

Second tattoo

Kære læsere,



For omkring to uger siden fik jeg endelig taget mig sammen til at bestille en tid hos tatovøren, og heldig som jeg er, kunne jeg allerede komme til igår.

Jeg fik lavet disse to sammenhængende trekanter, som symbol for min søster og jeg.

Jeg blev tusset af Radu hos Iron&Ink beliggende på Vesterbrogade, og det er bestemt ikke sidste gang jeg sætter mine ben der. Hold da magle nogle skønne mennesker, som endda byder på vaffelrør med chokolade og jeg skal komme efter dig.

Jeg er så glad for resultatet!




Hav en lækker dag!


The most important thing in life is your family. There are days you love them, and others you almost don’t, but in the end they’re the people you always come home to. Sometimes it’s the family you’re born into, and sometimes it’s the one you make for yourself.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar